51 poze   13722 vizite

FNaF4

Five Nights at Freddy's 4 este un punct-and-click indie joc video de groază de supraviețuire proiectat de Scott Cawthon, și al patrulea intrarea în cinci nopți la seria lui Freddy. Planificat inițial pentru lansare pe 31 octombrie, 2015, jocul a fost impins inainte de 8 august, apoi din nou la 23 iulie, când a fost lansat în mod neașteptat pe Steam. Acesta a fost lansat pentru dispozitive Android la 25 iulie, 2015, și pentru dispozitive iOS pe 03 aug 2015.

Spre deosebire de anterioare cinci nopți la jocuri Freddy, jocul nu este setat într-un birou de securitate, dar în dormitorul copilului. Nu exista camere, și în loc de "Guy Phone", player-ul este dat instrucțiunile de pe ecran pentru a ajuta jucatorul in timpul jocului. [2] Player-ul este echipat cu o lanternă, similar cu al doilea joc, cu toate că lumina are putere nelimitată [3] Acesta poate fi folosit pentru a indeparta orice distanță animatronics văzut pe hol.; Cu toate acestea, în cazul în care jucătorul aude respirația un animatronic de la ușă sau dacă văd coșmar Fredbear sau coșmar pe porni lanterna, ei trebuie să închidă imediat ușa, dar nu va rămâne închis definitiv. Jucătorul trebuie să monitorizeze, de asemenea, dulap pentru a evita obținerea atacat de Nightmare Foxy închizând-o, dacă este necesar, precum și shooing cele trei versiuni miniaturale ale Nightmare Freddy pe pat înainte de a reuși să adune ei și să atace jucătorul. Dacă jucătorul nu este atent în lumina strălucitoare spre holurile sau lasă ușile, dulap, și patul nesupravegheat pentru prea mult timp, jucatorul va fi jumpscared, ceea ce duce la un joc de peste. După ce a învins în fiecare noapte, jucatorul poate juca un minigame cronometrat intitulat "Fun cu Plushtrap", în cazul în care trebuie să încercați să obțineți un mic versiune jucărie de pluș a Springtrap, singurul animatronice adevărat în cinci nopți la Freddy 3, pe un "X" marcat pe teren într-o anumită perioadă de timp. În cazul în care jucătorul câștigă, jucătorul va începe în seara următoare la 2 AM. Ca și animatronics coșmar, acest minigame temporizat devine mai dificil ca jocul progresează. Este imposibil de a folosi bonusul de timp în modurile unlockable. În plus, în cazul în care jucătorul primește un joc de peste, bonusul nu mai este valabil pentru piese noi de același nivel.
Cum ar fi jocurile anterioare, povestea principală a jocului are loc peste cinci nopți în ce mai dificil, cu niveluri suplimentare unlockable. Primele patru nopți va groapă jucatorul împotriva a patru animatronics: Nightmare Freddy, coșmar Bonnie, Nightmare Chica, și Nightmare Foxy, cu Nightmare Fredbear, care combină tactica sperie de precedent patru, doar preluarea în a cincea noapte. Completarea toate cele cinci nopti va debloca o noapte sasea suplimentar, care servește ca epilogul, în care cele patru animatronics va bântui jucatorul până Nightmare Fredbear preia atunci când ceasul spectaculos 4 AM. Finalizarea a sasea noapte va debloca "Nightmare" de noapte, care este în esență aceeași, cu excepția faptului că animatronics sunt foarte persistente și Nightmare Fredbear se înlocuiește cu versiunea lui extrem de agresive, Nightmare, care are un joc unic pe ecran în comparație cu alte animatronics. Un cod secret de ieftin va debloca o noapte opta bazat pe modurile noapte comanda de la primele două jocuri, care stabilește AI a animatronics la dificultate maximă. Alte unlockables includ galerii ale diferitelor animatronics și jumpscares, precum și în spatele scenei se uită la procesul de 3D-modelare pentru Fredbear și Foxy. [4]
Ca și în unele dintre mențiunile anterioare ale seriei, povestea jocului este revelat în secțiunile interactive minigame Atari pasă între nopți. Fiecare dintre mini-jocuri sunt stabilite într-un interval de timp care corespunde celor cinci nopți, începând cu "5 zile până la partid", până la "0 zile până la partid".

Comentarii album • 0
Acest album nu are incă nici un comentariu.
Trimite mesaj Înapoi Nu poți trimite un mesaj fără conținut! Nu este permisă folosirea de cod HTML in mesaje. Mesajul nu a fost trimis din motive de securitate. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Ati trimis prea multe mesaje in ultimul timp. A apărut o eroare în timpul trimiterii mesajului. Vă rog încercați din nou. Mesajul a fost trimis.