51 poze   13761 vizite

FNaF2

Ca și în primul joc, Five Nights at Freddy's, jucătorul trebuie să supraviețuiască un schimb de noapte la Pizzeria Freddy Fazbear, de la 00 la 6 A.M. timpul de joc (aproximativ șapte minute și șase secunde), fără a fi atacat de oricare dintre personajele inamice animatronii care rătăcesc de la o cameră. Jucătorul nu poate părăsi biroul de securitate, dar poate urmări mișcările animatronilor "printr-o rețea de camere de supraveghere amplasate în întreaga clădire. Biroul are trei intrari, un hol și două fantele de ventilație laterale; într-o abatere de la jocul precedent, nici una dintre acestea poate fi etanșată pentru a bloca dușmani de la intrarea. Fiecare aerisire este echipat cu o lumină care poate fi folosit pentru a verifica pentru orice caractere care sunt pe cale să se târască în birou.
Jucătorul caracter poate pune pe o mască pentru a indeparta apropie animatronics, cu toate acestea, această strategie nu va funcționa pe anumite personaje, care trebuie să fi respins prin alte mijloace. O lanterna este de asemenea disponibil, folosit pentru a verifica hol și zonele întunecate ale feed-uri aparat de fotografiat, precum și pentru a reseta anumite animatronics prin strobing. Spre deosebire de titlul anterior, sursa de alimentare pentru camerele de luat vederi și aerisire lumini este nelimitat, dar lanterna nu are o viață a bateriei infinit; în cazul în care se termină, jucătorul devine vulnerabil la atac. În plus, o cutie de muzică a fost plasat într-o cameră și trebuie să fie lichidată la distanță până prin interfața camerei, pentru a evita să fie atacat de un animatronic suplimentar care apare atunci când muzica se oprește.
Spre deosebire de primul joc, după ce jucătorul este ucis, există o șansă că, mai degrabă decât jocul Peste ecran una din cele patru cu rezoluție mică mini-jocuri vor apărea, cu instrucțiunile date la începutul fiecărui. Mulți speculează că aceste mini-jocuri conțin introspecție în lore din seria de joc.
Jocul este format din cinci nopți, în creștere în dificultate. Completarea toate cele cinci deblochează o noapte și mai dificil al șaselea, care, la rândul deblochează o "Noapte personalizat" la finalizarea. În noaptea personalizate, jucătorul poate ajusta dificultatea AI a personajelor individuale inamice sau juca unul dintre zece provocări pre-stabilite.

Loc în 1987, caracterul jucător, al cărui nume este mai târziu dovedit a fi Jeremy Fitzgerald, [8] a început să lucreze ca un agent de pază ceas de noapte la restaurantul de familie Pizza Freddy Fazbear lui. Ca și în jocul precedent, Pizza angajat un anumit Freddy Fazbear cere Jeremy la telefon în biroul de la începutul fiecărui noapte pentru a explica atât gameplay-ul și povestea. El explică faptul că animatronics, care au software special de recunoaștere facială pentru a proteja copiii de daunele potențiale, nu au fost programate cu un mod de noapte buna, asa ca atunci cand acestea nu aud nici un zgomot, programare lor le spune că sunt în sala de greșit și ei caută cel mai apropiat sursa de zgomot pentru a găsi oameni de a se distra, care se întâmplă să fie la birou.

Comentarii album • 0
Acest album nu are incă nici un comentariu.
Trimite mesaj Înapoi Nu poți trimite un mesaj fără conținut! Nu este permisă folosirea de cod HTML in mesaje. Mesajul nu a fost trimis din motive de securitate. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Ati trimis prea multe mesaje in ultimul timp. A apărut o eroare în timpul trimiterii mesajului. Vă rog încercați din nou. Mesajul a fost trimis.